Mój Noworoczny Manicure

by - stycznia 02, 2017

Cześć Kochane ♥

Na wstępie chciałam Was przeprosić za tydzień ciszy, ale po świętach się totalnie rozleniwiłam i spędzałam czas z rodziną, offline :D Przed Sylwestrem było tyle przygotowań, że nie dałam rady wrzucić posta... Ale dziś nadrabiam. Poniżej przedstawiam Wam mani, w którym przywitałam 2017 rok! ♥

Piękna śliwka, która gra tutaj główną rolę, to cudowny lakier tradycyjny Semilac o numerku 015 i nazwie Plum. Skubany wygląda czasem na ciemny brąz, momentami wydaje się być czarny - bardzo nasycony kolor, przepiękny. Krycie pełne po dwóch, cienkich warstwach. Aplikacja bezproblemowa, bardzo przyjemna.


Moim zdaniem nie można świętować w Sylwestra i Nowy Rok bez błysku dlatego zdecydowałam się na brokatowy akcent na palcu serdecznym. Do tego celu użyłam lakieru tradycyjnego Semilac o numerku 144 i nazwie Diamond Ring - cudowny, srebrny kolor z drobinkami, które tworzą chropowatą fakturę na paznokciu (ale nie efekt piasku). Lakier jest bardzo napigmentowany i pełne krycie daje już po dwóch warstwach aplikacji pędzelkiem. Dla urozmaicenia, bo nie byłabym sobą, dodałam srebrne śnieżynki na kciuku i palcu środkowym.



Do wykonania manicure użyłam:
♥ Semilac #015 - Plum
♥ Semilac #144 - Diamond Ring
♥ BLP&Colour Alike #BLP03 - B. a Silver King
♥ płytka B. Loves Plates B.05 - let it snow



Na koniec tego wpisu chciałabym Wam życzyć wszystkiego co najlepsze w tym nowym roku! Dużo zdrowia, bo to jest najważniejsze, szczęścia i uśmiechu na twarzy, pogody ducha, spełnienia marzeń, pieniążków na lakiery do paznokci i elastycznych szuflad na ich przechowywanie - byśmy za rok dalej były razem ♥ Bardzo Wam dziękuję, że jesteście ze mną, mam nadzieję, że nasza przygoda dopiero się zaczyna :)

Zobacz także...

0 komentarze