♥ houl B.loves plates ♥

by - sierpnia 06, 2016

Cześć Kochana! ♥

Dzisiaj chciałabym Ci zaprezentować kilka produktów B. loves plates, które zakupiłam. 
Dla mniej wtajemniczonych: firma B. loves plates posiada w swoim asortymencie akcesoria do stemplowania: m.in. płytki własnego projektu oraz dedykowane lakiery do paznokci.  Powstała 1 sierpnia 2014 roku i właśnie obchodziła swoje drugie urodziny. Z tej okazji dziewczyny zorganizowały imprezę, która odbyła się 5 sierpnia w Zabrzu, a ponieważ nigdy nie miałam okazji uczestniczyć w takim wydarzeniu i poniekąd jestem sympatykiem B. loves plates to postanowiłam się tam wybrać :) Taka ze mnie "blogerka", że oczywiście nie wzięłam swojego aparatu, żeby porobić zdjęcia... No cóż, dopiero się uczę. 
Korzystając z okazji chciałabym serdecznie podziękować całej ekipie za super miłą atmosferę. Były konkursy, radość i prawdziwe pyszności! A poniżej zdjęcia z moimi nowymi zabaweczkami! Ahh jestem taka podekscytowana i już nie mogę się doczekać kiedy będę mogła przetestować te cudeńka. Oczywiście recenzje już wkrótce pojawią się na blogu, natomiast już teraz mogę Ci serdecznie polecić te produkty, ponieważ są naprawę wysokiej jakości - sprawdzone! ♥

Produkty, które kupiłam to zestaw 6 lakierów do stempli o nazwie "Moje idealne lato", Holo Top Coat (B. a Star), duży, przeźroczysty stempel oraz kolorowy scraper. Dzięki uprzejmości dziewczyn załapałam się jeszcze na piękny, metaliczny lakier (B. an Aurora) oraz płytkę ze wzorami (B.04 - leaves of happiness). Oczywiście mam w planach zakupienie wszystkich płytek, ponieważ wzory są wyjątkowe i wysokiej jakości - ale wszystko w swoim czasie.
Wszystkie wspaniałości oraz wiele więcej możecie zakupić w chwili obecnej na allegro, ponieważ sklep przechodzi modernizację. Żeby być na bieżąco z nowościami koniecznie zajrzyjcie na ich firmowego facebook'a. 

Bardzo serdecznie dziękuję założycielce firmy - Ani, za miłe przyjęcie, całej załodze B. loves plates oraz wszystkim obecnym za super zabawę. Szczerze zazdroszczę Wam pracy ;) Mam nadzieję, że niedługo znów do Was zajrzę i zakupię kolejne produkty ! 

To tyle z moje strony na dziś :) Używałaś produktów tej firmy? A może masz zamiar? Koniecznie daj znać w komentarzu. Ściskam ♥

Zobacz także...

0 komentarze