Colour Alike #502 - figa z makiem ♥

by - września 02, 2016

Cześć Kochana ♥

Przychodzę dzisiaj do Ciebie z kolejnym CUDEM od Colour Alike. Pierwszy z holo lakierów tej firmy już możesz podziwiać na moim blogu (klik), a dziś mam do zaprezentowania przepiękny, ciemny fiolet z milionem drobinek, który niesamowicie błyszczy! Jak się wkrótce przekonasz, moje serce jest całe oddane tym małym buteleczkom i nie potrafię znaleźć innych określeń na ich temat jak: cudowne, przepiękne, niesamowite! Nie będę recenzować tej sztuki, bo zachowuje się dokładnie tak samo jak numerek #510 wata cukrowa! Zapraszam do zachwytów nad śliweczką :) 

Jak możesz zauważyć postanowiłam dodawać do zdjęć miniaturkę mojego logo, ponieważ do tej pory podpisywałam zdjęcia, ale jakoś tak to było, że zawsze inną czcionką i trochę niechlujnie do tego podeszłam. A ponieważ wiem, że nowe logo przypadło Ci do gustu to jako znak rozpoznawczy będę je umieszczać na zdjęciach - mam nadzieję, że taka forma Ci odpowiada :) 

Koniecznie daj znać co myślisz o tym fiolecie i do następnego ♥

Zobacz także...

0 komentarze