helpmecreate poleca - Nowości WIBO ♥

by - września 27, 2016

Cześć Kochane ♥

Dzisiaj mam dla Was coś nowego, mianowicie zainspirowana nowościami WIBO, które w październiku wchodzą do drogerii postanowiłam wprowadzić serię helpmecreate poleca (HMC poleca). Będę Wam pokazywała różne produkty, które moim zdaniem są godne uwagi lub, tak jak dzisiaj, nowości wchodzące na rynek, którymi warto się zainteresować :) Myślę, że ten post będzie przydatny, zwłaszcza w sytuacji gdy krążą plotki o słynnej promocji -49% w Rossmann'ie, która ma się rozpocząć 30 września. Co moim zdaniem warto wypróbować?
Wszystkie zdjęcia w kolażu pochodzą ze strony WIBO.

1. Holograficzne lakiery do paznokci
Jak nietrudno się domyślić, nie zamierzam przejść obok nich obojętnie :) W zapowiedziach producenta występują jako kolekcja limitowana, dostępne będą od października w czterech kolorach. Jestem niesamowicie ciekawa jaka będzie ich pigmentacja, czy będą to raczej topy czy też dobrze kryjące lakiery. 

2. Metaliczne lakiery do paznokci
Kolejny hit sezonu, metaliczne lakiery do paznokci, które moim zdaniem mogą imitować efekt lustra, ale tutaj nie jestem pewna :) Dostępne będą w dwóch wersjach: złotej i srebrnej. 

3. Lakiery Incredible Gel 
W ofercie ma się pojawić 6 nowych kolorów: jasny beż, jasny szary, jasny brąz, ciemny szary, szaro-niebieski i ciemny brąz. Producent zaleca używanie ich razem z bazą i topem z tej samej serii. 

4. Róże do policzków
Trzy kolorki w opakowaniu, które do złudzenia przypomina najsławniejszy róż NARS. Z tego co mogę się dopatrzeć na zdjęciu, jeden będzie z drobinkami (a'la NARS Orgasm), pozostałe dwa matowe. Opakowanie ma zawierać lusterko.

5. Kredka wielofunkcyjna
Ma być dostępna w dwóch wersjach: srebrnej i złotej. Z zapowiedzi wynika, że może być używana zarówno do oczu jak i do ust, w obu przypadkach: solo lub jako dodatek. Ma dawać efekt "frozen", czyli intensywny połysk. 

Nowości WIBO wchodzących do drogerii od października zapowiada się wiele więcej - TUTAJ możecie zobaczyć pełen asortyment. Ja wybrałam pięć, które najbardziej wpadły mi w oko. 
Zamierzacie zapolować na te produkty na promocji? Dajcie znać w komentarzach i do następnego ♥

Zobacz także...

0 komentarze