▪ czaszka w kwiatach ▪

by - września 24, 2016

Cześć Kochana ♥

Ostatnio zakupiłam na allegro kilka(naście) naklejek wodnych na paznokcie. Skusiły mnie oczywiście wzory i kolory, a takich naklejek na całe paznokcie jeszcze nie używałam no i po prostu byłam ciekawa - chciałam spróbować :) Na allegro większość naklejek możesz zakupić w okolicach 1zł, ale trzeba bardzo uważać bo na zdjęciach wszystko wygląda pięknie a później jak przesyłka dociera to bywa różnie... Ja zakupiłam po kilka naklejek na dwóch aukcjach (od dwóch różnych sprzedawców). Każda z nich kosztowała mnie 1 zł + koszty wysyłki, jednak kiedy przyszły były totalnie inne :( Jedne były ok, tak jak się spodziewałam - duże prostokąty, a drugie na malutkim kartoniku z jeszcze mniejszymi prostokątami - podejrzewam, że pokryją moje (niezbyt długie) paznokcie, ale jeśli masz długie pazurki to już problem. 
Na pierwszy raz wybrałam wzór, którego kolory idealnie pasują mi na jesień - ciemne kwiaty i czaszki na dwóch pazurkach. Ich aplikacja nie sprawiła mi żadnego problemu, a efekt końcowy jest zadowalający. Trzeba jednak uważać, bo naklejki są bardzo delikatne :) Zapraszam ♥


Ten lustrzany błysk to zasługa topu - Sally Hansen Insta Dri. Naklejki aplikowałam na białą bazę - dwie warstwy lakieru Golden Rose Color Expert #02. 

I jak Ci się to podoba? Daj koniecznie znać i do następnego ♥

Zobacz także...

0 komentarze