Pomysły na prezenty świąteczne | Dla Niej i dla Niego

by - grudnia 03, 2016

Cześć Kochane ♥

W ostatnim poście (KLIK) pozywałam Wam mój prezent tegoroczny dla taty oraz etui, które sprawiłam sobie :) A ponieważ czas podarunków zbliża się nieubłaganie chcę wyjść Wam na przeciw i zaproponować kilka spersonalizowanych przedmiotów - idealnych pod choinkę! Zapraszam ♥

PREZENTY DLA NIEJ
Od zawsze uważam, że kobiecie łatwiej kupić prezent niż mężczyźnie jednak pewnie część z Was się ze mną nie zgodzi. Żeby trafić z podarunkiem wypada choć troszkę wiedzieć o osobie, której chcemy upominek przekazać. Jeśli należy do osób, które lubią otaczać się ładnymi rzeczami przyjemność może jej sprawić miś w puszce (KLIK) do wykorzystania na wiele sposobów. Myślę, że każda z nas ucieszyłaby się z biżuterii zamkniętej w pięknym pudełeczku z życzenia (KLIK). Kubek na zimę to podstawa a duży z wybranym napisem sprawi dwa razy więcej przyjemności (KLIK). Kalendarz u mnie to must have i wiem, że wiele z Was lubi dobrą organizację (KLIK).  Biżuteria w delikatnym wydaniu przypadnie do gustu każdej dziewczynie, a wygrawerowane imię robi wrażenie (KLIK). Pióro czy długopis w etui z życzenia to przepis na sukces prawdziwej biznes women (KLIK)! Wpadajcie i zaglądajcie ♥

PREZENTY DLA NIEGO
Pomysł na prezenty dla mężczyzn zawsze spędzał mi sen z powiek! A okazuję się, że nie ma nic prostszego - opcji jest tak wiele ile gustów :) Kubek termiczny z pyszną kawą przypomni Twojemu ukochanemu, że o niego dbasz i myślisz o nim każdego dnia (KLIK). Kufel do piwa zrobi wrażenie na kolegach podczas meczu, właściciel takiego przedmiotu to przecież nie byle kto (KLIK)! Pozostając w temacie spożywania napojów własny kubek z łyżeczką sprawi, że wieczorna herbata nabierze wyjątkowego smaku (KLIK). Narzędzie wielofunkcyjna dla prawdziwego majsterkowicza i bohatera domu stanie się niezastąpionym prezentem od bliskiej osoby (KLIK). Klucze do auta czy mieszkania zawsze łatwiej znaleźć gdy są podpięte do breloka z wyjątkowym napisem (KLIK). Większość facetów to gadżeciarze, bądź szczerzy - spinki do koszuli w kształcie logo BMW wywołają uśmiech dziecka na ich twarzach (KLIK).  

Cała procedura jest bajecznie prosta - odsyłam Was do wczorajszego wpisu gdzie wszystko wyjaśniłam! Mam nadzieję, że te święta będą dla Was niezapomniane a upominki spodobają się najbliższym!

Macie już kupione prezenty? Która z propozycji spodobała się Wam najbardziej? ♥

*Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony www.eprezenty.pl 

Zobacz także...

0 komentarze