Golden Rose Ice Chic #79

by - grudnia 09, 2016

Cześć Kochane ♥

Nareszcie nastał ten dzień, w którym mogę do Was wrócić z paznokciowym postem! Ahh już się mega stęskniłam za zdobieniem paznokci i publikowanie propozycji dla Was :) Mam nadzieję, że cieszycie się równie mocno jak ja :) Swoją drogą przepraszam za ciszę w tym tygodniu ale jestem chora, od niedzieli próbuję się wykurować, ale poległam. W każdym razie, sezon świąteczny rozpoczęty, dziś mam dla Was prezentację pięknego, bladego różu z Golden Rose a w następnym wpisach już zdobienia! ♥
Uwielbiam takie kolory bo wyglądają schludnie, czysto i elegancko na paznokciach :) Propozycja idealna dla osób, które pracują w biurze z klientami i nie mogą sobie pozwolić na odrobinę szaleństwa. Lakier jest cudowny, kryje po 2-3 warstwach, które szybko schną. Było to moje pierwsze spotkanie z serią Ice Chic (o zgrozo, mam zaległości!) ale jestem bardzo zadowolona!

Lubicie takie delikatne kolory na pazurkach? ♥

Zobacz także...

0 komentarze