Spersonalizowane prezenty świąteczne | Idealny prezent dla mojego taty

by - grudnia 02, 2016


Cześć Kochane ♥


Święta zbliżają się wielkimi krokami i jak na tradycję przystało większość z nas będzie się obdarowywała prezentami. W mojej rodzinie taki zwyczaj jest od zawsze a ja od zawsze mam problem co kupić mężczyznom w moim gronie. Wiem, że po kilku latach z rzędu kosmetyki nie sprawiają przyjemności a coś oryginalnego znaleźć trudno. Dziś ma dla Was propozycję na spersonalizowane podarunki, które zrewolucjonizują cały system!

Zacznijmy od mojego taty, który jest jednym z najważniejszych mężczyzn mojego życia i chciałabym podarować mu coś wyjątkowego. Kosmetyki nie sprawiają mu radości, a jego hobby (motocykle) jest dość kosztowne, poza tym dla osoby która się na tym nie zna stanowi olbrzymie wyzwanie! Wiem natomiast, że okazjonalnie lubi się napić szlachetnego trunku więc postawiłam w tym roku na piękną karafkę z wygrawerowanym imieniem – strzał w 10!


Karafkę na whisky zamówiłam na stronie www.eprezenty.pl – rodzai i wzorów do wyboru jest kilka, ja zdecydowałam na „tatę z klasą” i wygrawerowane klapy garnituru. Przyznać muszę, że karafka jest porządnie wykonania. Grube szkło, idealnie wyprofilowane bez żadnych nieestetycznych „baboli” prezentuje się niezwykle luksusowo. Naczynie ma pojemność 0,75l, wysokość z korkiem to ok 27cm i jest dość ciężkie, co stanowi potwierdzenie jakości.




Grawer jest dokładnie wypalony i wygląda bardzo ładnie. Do dyspozycji mamy w tym przypadku trzy wiersze: na imię, na tekst i na małą adnotację, np. datę lub imię osoby, która sprezentowała podarunek. Całość zapakowana jest bardzo ładne, tekturowe opakowanie z logiem firmy – wystarczy owinąć w papier świąteczny i gotowe J Mam szczerą nadzieję, że w tym roku mój kochany tata się ucieszy! Link do przedmiotu TUTAJ.


Kolejną rzecz sprawiłam sobie, ale myślę, że będzie to świetna opcja zarówno dla kobiety jak i dla mężczyzny. Mowa tutaj o etui na długopis i pióro – ja zawsze mam jeden z tych przyborów do pisania przy sobie jednak często leżą luźno w torebce i ciężko je znaleźć na czas. W pięknym etui z wygrawerowanym imieniem i nazwiskiem (lub tak jak w moim przypadku nazwą mojego bloga) nic się nie zgubi i nie zniszczy.


Akcesorium jest wykonane z wysokiej jakości impregnowanej włoskiej skóry, która wygląda bardzo elegancko. Kolory skóry mamy do wyboru cztery: czarny, brąz, bordo i czerwień. W środku posiada dwie przegródki, które ja wykorzystuję głównie na pióro i zapasowy nabój z atramentem. Bardzo cieszę się z tego prezentu, który sama sobie sprawiłam i z przyjemnością go używam! J Link do przedmiotu TUTAJ.



Jak sprawić spersonalizowany prezent bliskiej osoby? Nic prostszego!
  • wchodzicie na stronę www.eprezenty.pl i szukacie wymarzonego podarunku
  • gdy już zdecydujecie, wpisujecie w odpowiednie pola swój tekst, który ma zostać uwieczniony na przedmiocie
  • opcjonalnie: możecie zamówić opakowanie prezentowe lub/oraz bilecik/kartkę z personalizacją
  • dodajecie wybrane przedmioty do koszyka, wybieracie sposób dostawy, formę płatności, dane osobowe, dane do wysyłki (jeśli adres inny niż zarejestrowanej osoby)
  • akceptujecie warunki i gotowe!
Dostawa jest błyskawiczna! Wszystko przychodzi zabezpieczone folią bąbelkową by nie uległo zniszczeniu w transporcie. 10 minut spędzonych w sieci może zaowocować pięknym, oryginalnym prezentem dla bliskiej osoby.
Na dziś to wszystko, w następnym wpisie przedstawię Wam kilka propozycji na tegoroczne prezenty pod choinkę!

Macie już podarunki dla swoich najbliższych? ♥

Zobacz także...

0 komentarze