szara nieoczywistość

by - listopada 09, 2016

Cześć Kochane ♥

Bardzo lubię lakiery do paznokci o nieoczywistych kolorach - zawsze budzą spore zainteresowanie jednak są ciężkie w opisie. Tak samo będzie z dzisiejszym bohaterem ♥ Lakier Golden Rose Rich Color o numerku 102 to szarość pomieszana z fioletem (?), coś pięknego ♥ Zdobienie wykonałam na szybko, ale efekt końcowy mnie zadowala. Zapraszam ♥
 
Do wykonania zdobienia użyłam:
  • Golden Rose Rich Color #102
  • BLP&Colour Alike #BLP31 - B. an Ice Coffee
  • płytka B. Loves Plates B.06 - classy and chic
  • karuzela BornPretty
 Jak Wam się podoba taka delikatna propozycja? Co sądzicie o kolorze?
 P.S. Ktoś postanowił bezczelnie usunąć moje konto na Instagramie... Nie da się opisać mojej złości w tym temacie. Zapraszam Was na nowe konto: @helpmecreatepl  ♥

Zobacz także...

0 komentarze