bordo w złocie ♥ | classy and chic

by - września 23, 2016

Cześć Kochane ♥

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój obecny manicure. Długo się szykowałam, żeby w końcu go wykonać, ale czekałam aż przyjdą do mnie zamówione złote ozdoby i oto nastał ten czas :) Osobiście kocham jesień za te piękne, ciemne kolory na paznokciach, a moim ulubionym połączeniem jest właśnie bordo ze złotem. W rzeczywistości lakier, którego użyłam ma w sobie troszkę brązu, ale i tak efekt końcowy bardzo mi się podoba. Zapraszam ♥


Do wykonania manicure użyłam:
  • Golden Rose Express Dry #56
  • BLP&Colour Alike #BLP04 B. a Golden Queen
  • płytka B. Loves Plates B.06 - classy and chic
  • dżety z Born Pretty Store
Jak Wam się podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach jakie są Wasze ulubione połączenia kolorystyczne na jesień :) Do następnego ♥

Zobacz także...

0 komentarze