Wyzwanie Lyll #1 - paskowe szaleństwo

by - września 26, 2016


Cześć Kochane ♥

Dzisiaj rusza wyzwanie u RainbowLyll, do którego postanowiłam się zapisać i spróbować swoich sił :) Każda z zapisanych osób w danym tygodniu przedstawia swoje tematyczne propozycje zdobień. Zapisać może się każdy, wystarczy udostępnić zdjęcie w social media i wysłać Lyll na maila :) Raz w tygodniu na jej blogu będzie podsumowanie. I tak oto na pierwszy tydzień przygotowałam paskowe szaleństwo z drobnymi dodatkami ♥ Dajcie koniecznie znać jak Wam się podoba i zapraszam do Lyll!


Do stworzenia manicure użyłam:
  • Golden Rose Express Dry #71 (niebieski)
  • BLP&Colour Alike #BLP02 - B. a Snow White (biały)
  • płytka B. Loves Plates B.07 - beauty of simplicity
  • lakiery Golden Rose do stworzenia "kwiatków"
  • kryształki z karuzeli BornPrettyStore
Mam nadzieję, że moja propozycja zostanie pozytywnie odebrana :) Osobiście bardzo mi się podoba, a ten niebieski z Golden Rose jest po prostu boski! 
Buziaczki i do następnego ♥

Zobacz także...

0 komentarze