helpmecreate poleca - Nowości Lovely ♥

by - września 28, 2016

Cześć Kochane ♥

Ponieważ Wasze zainteresowanie nowościami WIBO przerosło moje najśmielsze oczekiwania (TUTAJ) to dzisiaj pokaże Wam co nowego zafunduje nam druga marka tej firmy, czyli Lovely ♥ Oczywiście wybrałam tylko te najciekawsze, moim zdaniem, pozycje. Niestety tutaj mamy już mniej nowości lakierowych, ale te z kolorówki też są godne uwagi :)
Wszystkie zdjęcia w kolażu pochodzą ze strony Lovely.

1. Karnawałowe lakiery do paznokci
Limitowa kolekcja składająca się z czterech lakierów Stay Beautiful dedykowanych do zdobień karnawałowych. Jestem ciekawa czy będą to raczej topy wykańczające czy może uda się nimi pokryć cały paznokieć.

2. Sztuczne rzęsy w kępkach
Może jestem do tyłu, ale wydaje mi się, że sztuczne rzęsy drogeryjnych marek to rzadkość. Opakowanie składa się z trzech długości i zawiera klej, ciekawa jestem jakości tego produktu.

3. Palety cieni
Ten produkt zaciekawił mnie najbardziej, ponieważ do złudzenia przypomina palety Too Faced. Będzie występował w dwóch wersjach kolorystycznych (cieplejszej i chłodniejszej). Wydaje mi się, że opakowanie będzie metalowe. Cienie podobno mają być świetnie napigmentowane i łatwe w rozcieraniu. 

4. Zestaw - konturówka i matowa pomadka w płynie
Oczywiście mamy tutaj głęboką inspirację hitem Kylie Jenner Matte Liquid Lipstick&Lip Liner. Dostępność w pięciu kolorach. Chyba się skuszę na jedno opakowanie, żeby sprawdzić jakość tego produktu. Co prawda zestawu Kylie nie posiadam, ale podoba mi się idea tworzenia kosmetyków drogeryjnych na wzór tych drogich. 

Wszystkie produkty Lovely, które zostały zapowiedziane na październik możecie zobaczyć TUTAJ. Dajcie koniecznie znać w komentarzach co sądzicie o tych nowościach i czy ulegniecie pokusie wypróbowania ich? Poniżej przedstawiam Wam rozpiskę promocji w Rossmann'ie! ♥

♥ 30.09.2016-5.10.2016 ♥
szminki, kredki, błyszczyki, lakiery

♥ 6.10.2016-11.10.2016 ♥
cienie, tusze do brwi i rzęs, eyelinery, kredki

♥ 12.10.2016-17.10.2016 ♥
podkłady, pudry, róże, rozświetlacze, korektory, bronzery

Zobacz także...

0 komentarze