◊ nowa seria postów ◊

by - września 19, 2016

Cześć Kochane ♥

Dzisiaj chciałam Wam tylko zapowiedzieć informacyjnie, że planuję wprowadzić nową serię postów pod tytułem: "helpmecreate poleca ..." :) Jak pewnie większość z Was zauważyła, od początku istnienia bloga w górnym MENU widnieją takie zakładki jak "make-up" i "pielęgnacja" . Nie ukrywam, że moim głównym zamysłem jest stworzenie miejsca typowo babskiego w sieci, które będzie przyjazne dla mnie i dla Was. Ja się wyżyję pokazując Wam kosmetyki i, jak dotychczas, zdobienia paznokci a Wy będziecie miały 10 minut dla siebie czytając i oglądając "do kawy" :) Póki co, przez te nasze dwa miesiące pokazywałam Wam kilka lakierów do paznokci i moich zdobień, bo nie ukrywam, że malowanie paznokci to moja pasja, jednak mam też kilka smaczków kosmetycznych w zanadrzu :) Wkrótce pojawią się więc nowe posty o tej tematyce i mam szczerą nadzieję, że przypadną Wam do gustu :) Oczywiście jestem otwarta na Wasze propozycje, jeśli tylko masz ochotę o czymś przeczytać - pisz śmiało, poczynię wszelkie starania by taki wpis się ukazał :) 

PAMIĘTAJCIE - TWORZYMY TO MIEJSCE RAZEM!

Z góry mogę Wam też zapowiedzieć, że ze względu na mój profil kosmetyczny, pielęgnacyjne kosmetyki będą specyficzne, dokładnie opiszę Wam to wszystko wkrótce. Jednak mam nadzieję, że mimo wszystko każda z Was znajdzie tutaj coś dla siebie! :)

Zobacz także...

0 komentarze