♥ feather fever ♥

by - września 17, 2016

Cześć Kochana ♥

Dzisiaj muszę Ci się pochwalić zdobieniem, które wykonałam przy użyciu jednej z dwóch najnowszych płytek zaprojektowanych przez Anię z B. Loves Plates ♥ Płytka to BLP 08 i nosi nazwę: ♥feather fever♥ - czyli totalne, piórkowe szaleństwo! Jak tylko wpadła w moje ręce od razu czułam, że nie będę wiedziała na jaki wzór się zdecydować... Wszystkie są piękne i można wyczarować same cudowne rzeczy! Postawiłam jednak na opanowanie i piórka zaaplikowałam na dwa palce, a pozostałe pokryłam miętą od Golden Rose. Zapraszam ♥


Do wykonania manicure użyłam:
  • Golden Rose Rich Color #44 (mięta)
  • Golden Rose Color Expert #02 (biały)
  • Golden Rose Rich Color #26 (fiolet z piórek)
  • BLP&Colour Alike #BLP01 - B. a Dark Knight (czarny stempelkowy)
  • BLP&Colour Alike #BLP03 - B. a Silver King (srebrny z piórek) 
  • płytka BLP 08 - feather fever
Dałabyś się ponieść piórkowemu szaleństwu? Co sądzisz? 
Buziaczki i do następnego ♥

Zobacz także...

0 komentarze