⩓ pożegnanie lata ⩓

by - września 19, 2016

Cześć Kochana ♥

Za kilka dni pierwszy dzień jesieni i sezon na ciemne kolorki, dlatego dzisiaj chciałabym oficjalnie pożegnać lato 2016 wakacyjnym zdobieniem :) Z góry mówię, że nie jest ono idealne - wiem, ale bądź proszę wyrozumiała, ponieważ jest to moje pierwsze ombre i pierwsze palmy ręcznie malowane! Tak wiem, straszne... Jak lakieromaniaczka nie mogła robić ombre?! Ja jednak zawsze się tego bałam i podchodziłam sceptycznie, ale w końcu się przekonałam i nie żałuję! Przyszłe lato będzie na pewno bogate w tę technikę :) Zapraszam! ♥

Jak widzisz soczysty koral w połączeniu z żółtym wygląda mega wakacyjnie! Dla urozmaicenia wykonałam dwie wersje - standardową (nabłyszczoną) oraz matową, przy użyciu topu z Golden Rose. Osobiście jestem mega zadowolona z efektu gradientu, palmy muszę zdecydowanie dopracować ;)

Do stworzenia manicure użyłam:
  • Golden Rose Express Dry #14 (żółty)
  • Golden Rose Express Dry #37 (koral)
  • Golden Rose Color Expert #02 (biała baza pod ombre)
  • Golden Rose Color Expert #60 (czarny)
Może być? Buziaczki i do następnego ♥

Zobacz także...

0 komentarze