♣ pierwszy dzień jesieni ♣

by - września 22, 2016

Cześć Kochana ♥

Dzisiaj mamy już pierwszy Dzień Jesieni! Cieszysz się? Bo ja rozpatruję to na dwóch płaszczyznach: z jednej strony będzie zimno, deszczowo i szybciej ciemno więc się nie cieszę, ale z drugiej mam tyle cudownych lakierów do paznokci w jesiennych kolorach, że aż się nie mogę doczekać kiedy ich użyję :) Oczywiście zaczynam już dziś! A poniżej skromne, eleganckie zdobienie w brązie i złocie :)

Do wykonania manicure użyłam:
  • Golden Rose Rich Color #114
  • BLP&Colour Alike #GALAXY B. a Supernova
  • płytka B. Loves Plates 04 - leaves of happiness
Nareszcie znalazłam przeźroczysty stempel, który ładnie odbija mi wszystkie stemplowe lakiery BLP&Colour Alike - Crystal Clear Jumbo Stempel oczywiście od B. Loves Plates :) Polecam!

Ja uciekam tworzyć dalej a Ty daj znać co myślisz i do następnego ♥

Zobacz także...

0 komentarze