Piękna Jesienią - podsumowanie akcji

by - listopada 23, 2016

Cześć Kochane ♥

To niesamowite jak czas szybko leci, powtarzam Wam to za każdym razem gdy kończy się jakiś projekt, w którym brałam udział. Właśnie przy takich tygodniowych, długofalowych akcjach uświadamiam to sobie najbardziej. Dziś nadszedł czas na małe podsumowanie inicjatywy Karoliny - "Piękna Jesienią". 

Co dała mi akcja?
Przede wszystkim odkryłam wiele nowych blogów, ponieważ w projekcie brało udział aż 48 blogerek! Co tydzień starałam się zajrzeć na każdą ze stron, nie zawsze mi się to udawało, ale na pewno będę starałam się utrzymać kontakt z dziewczynami, bo są to niesamowite osoby, z pasją i zaangażowaniem tworzą swoje małe miejsce w sieci i od wielu z nich mogę się wiele nauczyć :) 

Ponad to masę inspiracji do zdjęć! Mam nadzieję, że zauważyłyście moje starania co do jakości i estetyki fotografii, które wstawiałam ostatnio na bloga. Kombinuję z oświetleniem, z dodatkami urozmaicającymi zdjęcia, z ustawieniem produktów i obróbką graficzną. To jak piękne zdjęcia dodają niektóre blogerki to dech zapiera i oczy otwiera. Mam ambitny plan doskonalić swoje umiejętności i polepszać efekt. 

Jeżeli chodzi o regularność to myślę, że i tak nieźle mi idzie, bo zazwyczaj udaje mi się publikować ok 5-6 postów tygodniowo i trzymam poziom. Na pewno zauważyłam wzrost komentarzy pod postami, zwłaszcza związanymi z akcją co znaczy, że dziewczyny uczciwie zaglądały na inne strony. Bardzo podobała mi się tak współpraca i odwdzięczanie się, bo nie lubię czegoś takiego, że wchodzę, komentuję, staram się a ta osoba po drugiej stronie nigdy do mnie nawet nie zajrzy. 

Powspominajmy tematy ♥

Zapraszam, jeśli coś Was ominęło:

I najważniejsza kwestia - chciałam bardzo serdecznie PODZIĘKOWAĆ Karolinie za zorganizowanie tak świetnego przedsięwzięcia! Prowadzisz cudownego bloga, jesteś niesamowitą inspiracją i zrzeszyłaś blisko 50 osób by działały w jednym temacie. Gratuluję Ci, dziękuję i życzę wielu sukcesów! ♥

Który z tematów podobał Wam się najbardziej? ♥

Zobacz także...

0 komentarze