BornPretty Chameleon Nail Polish Varnish #221

by - października 20, 2016

Cześć Kochane ♥

Dwa dni temu pokazałam Wam moje łupy z BornPrettyStore, które dostałam w ramach współpracy (KLIK). Bardzo zaciekawił Was lakier do paznokci typu kameleon i trzeba przyznać, że jest piękny ♥ W zależności od kąta padania światła lakier mieni się na fioletowo lub złoto. Wygląda cudownie, najlepiej aplikować 1 warstwę lakieru na czarną bazę, wtedy osiągniemy najlepszy efekt. 
Pełna nazwa produktu to Chameleon Nail Polish Varnish i ja mam w kolorze #221. Lakier zamknięty jest w szklanej, prostopadłościennej buteleczce z czarną, matową zakrętką. Pojemność to 10ml i w cenie regularnej jest do kupienia za 15,88$, jednak często jest a promocji za 6,99$. Produkt jest bardzo wydajny, ponieważ wystarczy nałożyć jedną, cienką warstwę (na czarny lakier) by uzyskać pełne krycie i znakomity efekt! Lakier możecie kupić TUTAJ
Jedyny minus i moja bolączka to zdjęcia! No po prostu nie umiałam go sfotografować pod lampą, musiałam w świetle dziennym co nie zadowoliło mnie w efekcie końcowym, ale tylko tak aparat łapał jego wyjątkowość ♥ Oczywiście w normalnych warunkach, na co dzień, lakier mieni się bardzo ładnie i zwraca na siebie uwagę. 

Lakier dostępny jest w pięciu wariacjach kolorystycznych, które możecie zobaczyć TUTAJ. Można je kupować pojedynczo lub właśnie w zestawie. 
I jak Wam się podoba? Mnie bardzo przypadł do gustu i na pewno zakupię więcej!
Pamiętajcie o zniżce -10% na wszystkie produkty nieprzecenione w sklepie BornPrettyStore:
http://www.bornprettystore.com/
Buziaczki i do następnego ♥

Zobacz także...

0 komentarze