Wyzwanie Lyll #3 - baśniowa kraina

by - października 10, 2016




Cześć Kochane ♥

Czas ostatnio leci mi bardzo szybko i zanim zdążyłam się obejrzec to już mamy trzeci tydzień wyzwania u Rainbow Lyll. Tematem była baśniowa kraina i nie wiem czemu, ale od razu skojarzyło mi się to z Kopciuszkiem i zapragnęłam zrobić zdobienie a'la Cinderella :D 

Zapraszam ♥



Do wykonania manicure użyłam:

  • Golden Rose Express Dry #11 (błękit)
  • ZILA Flash #122 (holograficzny srebrny)
  • Golden Rose Jolly Jewels #102 (srebrny brokat)
  • BLP&Colour Alike #BLP03 - B. a Silver King (srebrny stempelkowy)
  • BLP&Colour Alike #BLP26 - B. a Sweetheart (stempelkowy pastelowy róż)
  • płytka B. loves plates B.06 - classy and chic
  • płytka BornPrettyStore BP-25

Jestem bardzo ciekawa interpretacji pozostałych uczestniczek wyzwania :) Dajcie koniecznie znać co sądzicie o moim słodkim, księżniczkowym manicure :D Buziaczki i do następnego ♥

Zobacz także...

0 komentarze