♥ houl z BornPrettyStore ♥

by - października 18, 2016

Cześć Kochane ♥

Około miesiąc temu udało mi się nawiązać moją pierwszą, blogową współpracę z firmą BornPrettyStore ♥ Oczywiście zakładam, że jest ona wszystkim doskonale znana. Możemy tam znaleźć zarówno akcesoria do manicure, biżuterię, narzędzia i wiele innych rzeczy. W ramach pierwszych działań mogłam sobie wybrać 3 produkty do 10$, które chciałabym przetestować. Byłam bardzo podekscytowana gdy Pani odpisała mi, że dorzuci jeszcze coś od firmy ♥ Na paczuszkę czekałam 5 tygodni, ale w końcu do mnie dotarła i dziś pokaże Wam co dostałam - zapraszam! ♥
Absolutnie ze wszystkich produktów jestem mega zadowolona. Większość z nich doczeka się swoich pięciu minut w osobnych postach na blogu, a niektóre z nich zostawiam dla Was ponieważ w listopadzie szykuje dla moich ukochanych czytelniczek ROZDANIE! ♥ Zostańcie ze mną :)
Zacznijmy od lakieru, który jest po prostu obłędny! Tak, dwa powyższe zdjęcia to jeden i ten sam produkt :) Lakier nosi nazwę Chameleon Nail Polish Varnish i jest dostępny w pięciu wersjach kolorystycznych. Ja wybrałam kolorek 221 i jest to różo-fiolet opalizujący na złoto - albo odwrotnie :D Buteleczka ma 10ml i jej regularna cena to 15,88$ natomiast obecnie jest w promocji za 6,99$. Możecie ją kupić TUTAJ
Druga rzeczą, którą sobie wybrałam jest płytka do stempli. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym się nie wzbogaciła o nowe wzory :D Płytka nosi nazwę Radiating Patterns Nail Art Stamp Template i jest to wzór numerze BP-11. Blaszka w regularnej cenie kosztuje 2,99$ jednak obecnie jest w promocji za jedyne 0,99$! ♥ Możecie ją dostać TUTAJ. Już mam pomysł na zdobienie z jej wykorzystaniem i nie mogę się doczekać, żeby Wam je pokazać! ♥
Ostatnią rzeczą, którą sobie wybrałam są naklejki na paznokcie. I tutaj moja wina, że nie doczytałam... Myślałam, że będą to naklejki wodne a tymczasem są zwykłe. W sensie mają stronę pokrytą klejem. Produkt nosi nazwę Full Nail Art Sticker Nastalgic Effiel Tower Pretty Floral Patterned i jest dostępny w trzech wersjach. Ja wybrałam wzór K1025. Są to naklejki w stylu vintage, które bardzo mi się spodobały. Ich regularna cena to 1,99$, ja akurat trafiłam na promocję i były za 1,19$. Możecie je zobaczyć TUTAJ.
Matę do stempli Pani dorzuciła mi gratis i byłam mega zaskoczona tym dodatkiem, ponieważ te silikonowe maty to NOWOŚĆ! Moja mata ma wymiary 28x21cm i jest zamknięta w tekturowym opakowaniu typu tuba. Jej regularna cena to 15,99$, obecnie na stronie BornPrettyStore jest promocja na wszystkie maty i ta akurat kosztuje 8,99$. Możecie ją dorwać TUTAJ. Wkrótce pokaże Wam do czego taką matę w tworzeniu zdobień warto wykorzystać! ♥
Ostatnią rzeczą, którą dostałam są naklejki wodne na paznokcie - 3 opakowania. Wzory są bardzo ładne, głównie kwiatowe motywy i chyba jedne z nich to piórka. Niestety nie udało mi się odszukać tego konkretnie produktu na ich stronie, ale jak wpiszecie sobie water decals to wyskoczy Wam całe mnóstwo naklejek wodnych w granicach 1-2$.

I to już wszystko z moich nowości od BornPrettyStore - mam nadzieję, że będziecie czekać z niecierpliwością na poszczególne recenzję i prezentacje produktów ♥ Na sam koniec mam dla Was kod rabatowy na wszystkie nieprzecenione produkty w sklepie:
http://www.bornprettystore.com/
Który z zaprezentowanych produktów spodobał Wam się najbardziej? Jak myślicie co Wam sprezentuję w listopadowym rozdaniu? :D Czekam na Wasze komentarze ♥

Dziękuję, że jesteście i do następnego ♥

Zobacz także...

0 komentarze