Sleek Goodnight Sweetheart ♥ | paleta cieni | edycja limitowana

by - października 05, 2016

Cześć Kochane ♥

Dzisiaj przychodzę do Was z prezentacją najnowszej paletki cieni Sleek. Zdecydowałam się na zakup jakiś czas temu, bo bardzo spodobały mi się kolorki. Paleta jest edycją limitowaną i nazywa się Goodnight Sweetheart. Nie ukrywam, że szalenie spodobało mi się opakowanie (tekturowa osłonka palety) i w pewnej mierze to ono skusiło mnie by dodać ją do koszyka. Same zobaczcie ♥
Kolorystyka palety jest w 100% moja :) Ciepłe tony, brązy i fiolety no i 10 błyszczących cieni (2 matowe). Uważam, że jest to jedna z lepszych paletek Sleek'a - pigmentacja jest rewelacyjna, cienie praktycznie się nie osypują (pod warunkiem strzepania nadmiaru z pędzelka), na bazie Inglot utrzymują się calutki dzień i nie tracą na intensywności. Jestem nią oczarowana ♥
Jedyne czego jej brakuje do paletki idealnej to matowego, beżowego cienia, ale wiadomo, że jest to podstawowy kolor, który zużywa się najszybciej i zazwyczaj większość z nas ma go na zapas (u mnie jest to cień Inglot #353). Znajdziemy tutaj natomiast dwa cienie typu kameleon: love is in the air - brąz opalizujący na fioleto-róż oraz snuggle - brąz opalizujący na zieleń. Absolutnie wszystkie kolory są moimi faworytami, ponieważ każdy z nich wygląda zjawiskowo solo na powiece, a na tym zależy mi najbardziej, ponieważ codziennie rano wykonuję makijaż "na śpiocha", zawsze używam tylko jednego cienia a dzięki tej palecie oko wygląda zjawiskowo ♥
Jestem ciekawa czy macie jakąś paletkę Sleek albo czy skusicie się na tą edycję? Na dziś to już wszystko ♥ Myślę, że takie posty (inne niż paznokciowe) będą się pojawiać co jakiś czas, ale nie chce uciec od głównej tematyki bloga :) Buziaczki i do następnego ♥

Zobacz także...

0 komentarze