Golden Rose Express Dry #79

by - października 22, 2016

Cześć Kochane ♥

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać piękny kolor, który odnalazłam w swoich zbiorach, a jest to niby beż, ale troszkę ciemniejszy - trudno mi go opisać ♥ Jak też zauważycie postanowiłam zmienić kształt moich paznokci (chyba żałuję, co sądzicie?). Bardzo podobają mi się kwadratowe pazurki od zawsze, swoje dość długo "hodowałam" ale zaczęły mi ciut przeszkadzać, tzn. bardzo się wywijały i haczyłam rogami co powodowało ból. Zmieniłam na owalo-migdał ale jakoś ... no nie wiem, chyba muszę się przyzwyczaić :) Zapraszam ♥

Lakier zamknięty jest w smukłej buteleczce o pojemności 7ml ze złotą nakrętką i kosztuje 4,90zł. Dostępny oczywiście w salonach i na wyspach Golden Rose. Kryje idealnie po dwóch cienkich warstwach, schnie dość szybko, ale wiadomo - nie w 60s :) Kolor, moim zdaniem, jest piękny, ale bardzo trudny do opisania ♥ 

Dajcie znać co sądzicie o lakierze i o moim nowym kształcie pazurków ♥ Mam jeszcze kilka zaległych postów, więc wymieszają się ze sobą kwadraty z owalami, ale ogólnie, aktualnie spiłowałam do tego kształtu :) Mogę Wam zapowiedzieć, że cały przyszły tydzień będzie Halloween'owy więc jeśli lubicie tą tematykę to zapraszam! Sama tego święta nie obchodzę, tylko nasze polskie Wszystkich Świętych, ale lubię wykorzystać tą okazję do zabawy z paznokciami. Buziaczki i do następnego ♥

Zobacz także...

0 komentarze