sugar skull | piękna śmierć

by - października 30, 2016

Człowiek musi się rozwijać, musi ciągle iść na przód. Zakładając bloga nie myślałam za bardzo o estetyce całości - chciałam tylko, żeby zdjęcia były stosunkowo ładne, ale moje wymagania były adekwatne do umiejętności. Teraz zależny mi na ich jakości i wyglądzie, zainwestowałam w lampę pierścieniową, uczę się obróbki w programach graficznych, kupiłam różne tła i ogólnie chce by były jak najlepsze, najładniejsze. Sama jestem wzrokowcem - lubię odwiedzać blogi jasne, z ładnymi zdjęciami i harmonijnym wyglądem strony. Obecnie staram się rozwijać i dążyć do perfekcji, planuję zmianę wyglądu strony, rozszerzenie jego tematyki, poświęcam więcej czasu na robienie dobrych zdjęć i angażuję mojego Narzeczonego by udzielał mi lekcji z grafiki komputerowej :) Mam nadzieję, że docenicie moje starania a to miejsce stanie się przez Was chętnie odwiedzane :)

Dziś przygotowałam dla Was moją halloweenową propozycję makijażu - sugar skull/piękna śmierć. Od zawsze podobała mi się ta koncepcja i w końcu udało mi się ją zrealizować. Mnie się mega podoba, mam nadzieję, że Wam również przypadnie do gustu! Zapraszam ♥
Charakteryzacja utrzymana w kolorystyce fioletowo-różowej i w zasadzie w całości wykonana jedną paletą cieni. Na paznokciach farbka akrylowa by dodać dramaturgii. Czarna bluzka, kapelusz i efekt gotowy. Stworzenie tego makijażu sprawiło mi wiele radości i uciechy - to była zabawa. Jestem ciekawa Waszego odbioru ♥ Bądźcie łaskawe :) 
Kosmetyki, których użyłam:

  • podkład Catrice HD Liquid Coverage Foundation #010 Light Beige
  • podkład Makeup Revolution The One Foundation Shade 1 (do rozjaśnienia)
  • puder Bell Hypoallergenic transparentny
  • kamuflaż Catrice #010
  • korektor Maybelline Affinitone #010
  • paleta cieni Makeup Revoluttion New Trals vs Neutrals
  • tusz do rzęs Loreal So Coutore So Black
  • kredka do ust Essence Lipliner #15 Honey Berry
  • farbki akrylowe do pomalowania palców
Wykonanie całości zajęło mi ponad dwie godziny, ale było warto ♥ Dajcie koniecznie znać co sądzicie o takiej propozycji i czy podoba Wam się pomysł rozszerzenia tematyki bloga o rzeczy makijażowe, bardziej kosmetyczne jak na przykład recenzje produktów. Czekam na wieści i do następnego ♥

Zobacz także...

1 komentarze