Pani Jesień

by - października 15, 2016

Cześć Kochane ♥

Jak wiecie jestem ogromną fanką manicure w kolorach bordo i złota :) Myślę, że jest to zawsze elegancka i klasyczna opcja na ładne pazurki. Dzisiaj pozostając w temacie jesieni mam dla Was kolejne listki z niezastąpionej płytki B. loves plates ♥ Zdobienie jest dla mnie wyjątkowe, ponieważ dzięki niemu wygrałam konkurs na Instagramie u @PanLakier na jesienne paznokcie z Golden Rose!  Zapraszam!



Lakier, który gra tutaj rolę bazy w buteleczce wydawał się być kolorem bordowym połączonym z fioletem natomiast na paznokciach to już typowe bordo. 

Do stworzenia manicure użyłam:
  • Golden Rose Express Dry #55
  • BLP&Colour Alike #BLP - B. a Supernova
  • płytka B. loves plates B.04 - leaves of happiness
Dajcie znać co sądzicie i jaki jest Wasz ulubiony kolor na jesienny manicure :) Buziaczki i do następnego ♥

Zobacz także...

0 komentarze