sweet-emo

by - października 28, 2016

Cześć Kochane ♥

Pora na kolejne halloween'owe zdobienie, które niesamowicie przypomina mi czasy gimnazjum i modę na bycie sweet-EMO :D  Mamusiu, jakie to było głupie... Oczywiście też chciałam mieć taki "styl": robić dodatkowe kolczyki, czarne włosy, glany, czaszki, ćwieki itd. Na szczęście moja mama nie pozwalała mi na wszystko za co jej serdecznie DZIĘKUJĘ! Tak więc dziś z przymrużeniem oka, różowe czaszki- zapraszam ♥
Do stworzenia manicure użyłam:
  •  Golden Rose Color Expert #02 (biały)
  •  Golden Rose Color Expert #60 (czarny)
  •  BLP&Colour Alike #BLP39 - B. a Fuchsia Flash (różowy neon)
  • płytka B. Loves Plates B.09 - Spooky Halloween
Tez miałyście taki okres fascynacji stylem w życiu? Koniecznie podzielcie się swoją opinią w komentarzach i do następnego ♥

Zobacz także...

0 komentarze