Piękna Jesienią #3 - paznokcie

by - października 26, 2016

Cześć Kochane ♥

Dzisiaj w ramach kosmetycznej środy postanowiłam opublikować trzeci post z akcji "Piękna Jesienią" organizowanej przez Karolinę. Tym razem skupimy się na paznokciach, czyli temacie mi bardzo bliskim ♥ Postanowiłam pokazać Wam kolory, które w tym sezonie przemawiają do mnie najbardziej oraz podlinkuję Wam posty do mojej pielęgnacji paznokciowej, która się nie zmieniła oraz do jesiennych zdobień :) Zapraszam ♥

Pewnie już zauważyłyście, że bardzo lubię wszelkiego rodzaju brązy, beże  i odcienie czerwieni. Moim ulubionym połączeniem kolorystycznym na paznokciach jest bordo ze złotem, które mogliście podziwiać TUTAJ. Poniżej pokazuję Wam kolorki beżowo-bordowe? :D Wszystkie lakiery pochodzą oczywiście z mojej ukochanej firmy Golden Rose ♥
Prawie wszystkie Wam już prezentowałam wcześniej na blogu ♥ Numer 08 był głównym bohaterem delikatnego i kobiecego zdobienia (TUTAJ). Numer 79 to ostatni faworyt, który jako pierwszy zaprezentował mój nowy kształt paznokci (TUTAJ). Numer 53 pojawił się w zdobieniu z jesiennymi liśćmi (TUTAJ). Numer 55 zagwarantował mi wygraną w konkursie Golden Rose na jesienne zdobienia i wylądował w duecie ze złotymi liśćmi (TUTAJ). 
Brązy kocham równie mocno jednak zdecydowanie częściej lądują na moich oczach niż na paznokciach - w sumie sama nie wiem dlaczego :) Kolorek 114 mogłyście zobaczyć w poście na rozpoczęcie jesieni (TUTAJ). Numerku 33 jeszcze Wam nie pokazywałam ale muszę to prędko zmienić, bo jest rewelacyjny! Numer 115 posłużył mi jako lakier do stempli w słodkim zdobieniu na wyzwanie u Rainbow Lyll (TUTAJ). 
Nie znalazła się tutaj żadna zieleń, bo stosunkowo rzadko ich używam mimo, że są piękne. Poniżej pokaże Wam jeszcze moje trzy ulubione zdobienia na jesień, które już pojawiły się na kanale (klikając w zdjęcie przejdziecie do posta) ♥
http://helpmecreate.blogspot.com/2016/09/bordo-w-zocie.html
http://helpmecreate.blogspot.com/2016/10/srebrne-liscie-na-zielonym-tle.html
http://helpmecreate.blogspot.com/2016/10/pani-jesien.html

To już wszystko na dzisiaj ♥ Dajcie znać co sądzicie, jakie są Wasze ulubione lakiery i kolory na jesień :) Buziaczki i do następnego ♥

http://www.pasjekaroliny.pl/2016/10/piekna-jesienia.html
Aby dowiedzieć się więcej o akcji "Piękna Jesienią" kliknij w obrazek ♥ przeniesiesz się do bloga Karoliny i posta, w którym są wszystkie informacje :)

Zobacz także...

0 komentarze