WIBO WOW Glamour Sand #4 | lakier piaskowy

by - listopada 03, 2016

Cześć Kochane ♥

Jednym z moich nabytków na promocji w Rossmannie był lakier firmy WIBO z serii WOW Glamour Sand. Jak nie trudno się domyśleć jest to produkt o fakturze piasku. Ja wybrałam sobie numer 4, którego kolorem bazowym jest ciemny granat a dodatkiem kolorowy brokat. Na pewno nie jest to efekt holograficzny, są to w głównej mierze złote i różowe, drobno zmielone drobiny brokatu. Zapraszam na prezentację ♥
Lakier kryje idealnie po dwóch cienkich warstwach i co dla mnie najważniejsze, ten efekt piasku nie jest taki chamski. Nie wiem czy wiecie co mam na myśli :D Struktura lakieru jest bardzo delikatna, drobno zmielona dzięki czemu nie haczymy wszędzie tymi pazurkami. Zdarzyło mi się w przeszłości używać  takich lakierów, gdzie te drobiny były duże i ostro zakończone przeze co porobiłam sobie dziury w rajstopach i co chwilę haczyłam o jakiś materiał. Tutaj na szczęścia się tam nie dzieje.

Produkt zamknięty jest w szklanej, prostopadłościennej buteleczce o pojemności 8,5ml. Jego koszt to ok. 8-9zł i można go dostać w Rossmannie. Dostępny w sześciu wersjach kolorystycznych.

Lakier pięknie się mieni i myślę, że będzie idealną opcja na Sylwestra, jeśli ktoś lubi prostotę. Nie trzeba się bawić w zdobienia i brokat by mieć ładne i błyszczące pazurki ♥

Jak Wam się podoba? Miałyście te lakiery, co sądzicie? ♥ 
Follow my blog with Bloglovin

Zobacz także...

0 komentarze