Golden Rose Ice Color #117 | mała rzecz a cieszy!

by - listopada 11, 2016

Cześć Kochane ♥

Już Wam się chwaliłam, że jakiś czas temu wygrałam konkurs na Instagramie na profilu @PanLakier, którego tematem było zdobienie paznokci na jesień. W ramach nagrody mogłam sobie wybrać 5 lakierów (po 1 z każdej serii) w dowolnych kolorach. Wśród nich znalazło się najnowsze dziecko firmy Golden Rose czyli maluszek o nazwie Ice Color. Dziś zapraszam Was na jego prezentację ♥
Jak widzicie maluch totalnie odbiega od obecnego sezonu, ponieważ jest w pięknym, neonowo-różowo-koralowym kolorze! Postanowiłam dodać sobie troszkę energii i zwiększyć poziom szczęścia właśnie przy użyciu tego lakieru ♥

Produkt jest miniaturką lakierów serii Ice Chic - również posiada buteleczkę w kształcie kostki lodu o pojemności 6ml. Lakier kosztuje 4,20zł i jest ważny 18 miesięcy od otwarcia. Mój kolor to 117, czyli taki żywy róż momentami wpadający w koral, który idealnie kryje po dwóch cienkich warstwach! ♥ Pędzelek ma klasyczny, prosty i lekko spłaszczony, którym bardzo wygodnie się operuje po płytce paznokcia - nawet nie musiałam czyścic granic pędzelkiem! Myślę, że jest to rewelacyjna opcja dla tych z Was, które chcą wypróbować różne kolory w niskiej cenie, bądź mają tyle lakierów do paznokci i testują nowości, że czasami malują się nimi tylko raz (patrz Lakieromaniaczki - patrz ja).  
Z przyjemnością zerkałam na pazurki nosząc ten cudowny kolor ♥ Na powyższych zdjęciach lakier został nałożony w dwóch cienkich warstwach i pokryty szybkoschnącym topem Quick Dry Top Coat z Golden Rose - mój ulubiony ♥ Podsumowując lakiery z  serii Ice Color serdecznie polecam, na pewno w najbliższym czasie zaopatrzę się w nowe kolorki!

Jak Wam się podoba ten maluch? Lubicie szaleć z takimi kolorami w sezonie jesienno-zimowy? ♥

Zobacz także...

0 komentarze