WYNIKI KONKURSU

by - listopada 29, 2016

Cześć Kochane ♥

Przyszedł ten wyczekiwany przez wiele z Was czas na ogłoszenie wyników mojego konkursu! Zapraszam ♥
http://www.helpmecreate.pl/2016/11/konkurs-pomys-na-mikoajkowe-zdobienie.html
Zadanie polegało na opisaniu swojej propozycji na mikołajkowe zdobienie paznokci, dzięki takiej formie nawet osoby, które nie czują się pewnie tworząc zdobienia miały szansę na wygraną. Absolutnie wszystkie wasze propozycje skradły moje serce i wybranie jednej odpowiedzi było najtrudniejszym zadaniem, z którym musiałam się zmierzyć. Nie sądziłam, że będzie mi tak źle wybrać tylko jedną osobę dlatego proszę Was o wyrozumiałość :) 

A propozycja, która spodobała mi się najbardziej należy do:

Pulinka Pie

Skoro Mikołajkowe zdobienie, to zmalowałabym Świętego Mikołaja. Najpierw wszystkie paznokcie pomalowałabym na jakiś ciemny kolor (koniecznie coś z drobinkami), potem dodałabym gwiazdy. Następnie pokryłabym wszystko matowym top coatem i na tym farbkami namalowałabym sanie Świętego Mikołaja razem z reniferami (oczywiście musi wśród nich być Rudolf!) tak, żeby zdobienie było na kilku paznokciach, a po złączeniu tworzyło całość (mam nadzieję, że napisałam to zrozumiale - chodzi mi o to, żeby na jednym paznokciu były sanie z prezentami i Mikołajem, a na dwóch renifery). W mojej głowie wygląda to pięknie, może spróbuję to zmalować na paznokciach, to zobaczymy co z tego wyjdzie :D
obserwuję jako: Lakiernia Pulinki (albo Pulinka, nigdy nie wiem, jak się wyświetla)
na fb lubię jako: Lakiernia Pulinki oraz Paulina P.

Kochana proszę Cię o przysłanie na maila agnieszka.kozera@hotmail.com danych do wysyłki do piątku, 2 grudnia do godziny 23:59. Jeśli do tego czasu nie będę miała wiadomości wyłonię kolejnego zwycięzcę.

Bardzo Wam dziękuję za udział! Było mi niezmiernie miło i mam nadzieję, że wkrótce będę mogła Was zaprosić do kolejnej zabawy!  ♥ Miłego dnia!

Zobacz także...

0 komentarze