Home Sweet Home | Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej ♥

by - listopada 16, 2016

Cześć Kochane ♥

Jakiś czas temu odezwała się do mnie firma Rabble z pytaniem czy nie zechciałabym zostać jedną z ich Ambasadorek w Polsce. Ponieważ wielokrotnie pisałam Wam już, że zależy mi na rozwoju bloga od razu się zgodziłam. Zacznę może od przedstawienia Wam ich strony, bo założę się, że 90% z Was o tym jeszcze nie słyszało :) 

Co to jest Rabble?

Rabble to jedna z wiodących europejskich platform internetowych dających dostęp do szerokiej bazy danych firm.Chodzi o to, by umożliwić spotkanie Przedsiębiorcy z nowymi Klientami. Firmom Rabble ułatwia dotarcie do jeszcze szerszego grona odwiedzających poprzez oferowanie im korzystnych rabatów oraz ofert. Dla Użytkowników z kolei jest to skuteczna metoda na odkrywanie nowych sklepów i stron internetowych oraz korzystania z produktów i usług, po które w innym przypadku być może by nie sięgnęli. 
Firma pochodzi ze Szwecji i jakiś czas temu postanowiła wejść również rynek Polski. Myślę, że jest to super sprawa, bo w jednym miejscu możemy znaleźć kody rabatowe i informacje o promocjach do wielu sklepów.  
Dla mnie bycie ich Ambasadorką to szansa na rozwój i zyskanie nowych czytelników, dla Was ciekawe tematy, które poruszę w ramach współpracy. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Zaczynamy ♥

Home Sweet Home

Nie wiem jak Wy, ale ja jestem totalnie typem domatorki! Uwielbiam spędzać czas w domowym zaciszu, czuję się wtedy najbardziej komfortowo i bezpiecznie. Oczywiście musi temu towarzyszyć kilka warunków. Po pierwsze i najważniejsze: odpowiednie towarzystwo ♥ Gdy byłam nastolatką najlepiej czułam się sama w domu, mogłam robić co mi się podobało i nie miałam z tym żadnego problemu. Teraz wolę spędzać ten czas z bliskimi mi osobami, owszem czasem  mam ochotę zostać sama i mieć święty spokój, ale w większości przypadków najlepiej czuję się gdy obok znajduje się mój Narzeczony lub gdy odwiedzam rodziców. Drugim ważnym aspektem jest nasze otoczenie - dużo lepiej się czuję gdy otaczają mnie ładne rzeczy, które sama wybrałam. Nie licząc czasu spędzonego w pracy, to przecież dom jest tym miejscem, w którym spędzamy większość naszego życia! Dla mnie jest bardzo ważne by czuć się tam jak najlepiej, jak w domu ♥ Idą Święta, okazja do klimatycznych dekoracji . Jaki wystrój podoba mi się najbardziej?
Uwielbiam jasne przestrzenie! Moim marzeniem jest duże mieszkanie wymalowane na biało, z jasnymi meblami i pięknymi dodatkami. Zawsze szaleję dodatkami, nigdy bazą. Baza mieszkania, czyli ściany, podłogi i meble powinny być u mnie w jasnych, w stonowanych barwach. Dodatkami mogę sprawić, że mieszkanie przybierze odpowiedniego charakteru. Poza tym łatwiej i taniej zmienić dwa razy w roku dodatki niż meble i kolor ścian :) Latem lubię dodać mieszkaniu energetyzujący klimat - intensywne kolory dodatków: róże, zielenie, pomarańcze. Zimą oczywiście stawiam na świąteczny klimat - czerwienie, złoto, ciepłe lampki. Zawsze wymieniam poszewki poduszek, zasłony, drobne elementy ozdabiające komodę i stół. No i w grudniu oczywiście choinka ♥
Na jakie dodatki do domu postawiłabym w tym roku? Na pewno na piękny stroik w formie wianka otoczony świecami, może na figurkę na koniu albo na cudownego aniołka będącego świecznikiem, który doda świątecznego klimatu na wigilijnym stole. Udekorowana choinka to podstawa, uwielbiam ten moment. W tym roku udało mi się również zakupić lampki na parapet, które cudownie oświecają okolice okna wieczorami. Polecam zaopatrzy się także w klimatyczny, ciepły koc, które idealnie sprawdzi się spędzania czasu z bliską osobę na kanapie popijając gorącą herbatę. 
Już się nie mogę doczekać tych wszystkich przygotowań domowych do Świąt! Kocham ten czas, kocham ozdabiać nasze miejsce, dodawać mu odpowiedniego charakteru i klimatu. Dom jest tym zakątkiem, w którym muszę czuć się dobrze! I staram się by było piękne, czyste i zadbane. 

Spodobała Wam się któraś z ozdób? Wszystkie powyższe inspiracje pochodzą ze sklepu Home&You i jeśli chciałybyście się w coś zaopatrzyć to koniecznie skorzystajcie z kodów rabatowych, które możecie zdobyć właśnie na Rabble.com  ♥

A jak musi wyglądać Wasz dom byście czuły się w nim komfortowo? ♥

Zobacz także...

0 komentarze