O'Herbal | Szampon do włosów zwiększający objętość z ekstraktem arniki

by - listopada 28, 2016

Cześć Kochane ♥

Podczas udziału w akcji "Piękna Jesienią" poznałam nie tylko wiele fajnych blogów, ale także za poleceniem dziewczyn odkryłam wiele ciekawych produktów. Dziś będzie recenzja jednego z nich: szampon firmy O'Herbal. Wybrałam na pierwszy rzut ten mający zwiększać objętość, bo tego głównie szukam w takich kosmetykach. Zapraszam do czytania dalej ♥ Nieskromnie powiem, że zdjęcia, które wykonałam do tego postu niesamowicie mi się podobają ♥
Opis producenta:

Łagodnie oczyszcza cienkie włosy, zwiększając ich objętość i elastyczność. Receptura szamponu nie zawiera SLES, SLS, silikonów, barwników. Dodatkowo zawiera: keratynę i proteiny mlekowe. Ekstrakt z kwiatów arniki wypełnia łodygę włosa składnikami niezbędnymi dla jego wytrzymałości i objętości. O’Herbal — bądź bliżej natury. 18 lat badań i rozwoju pozwala nam tworzyć receptury maksymalnie wykorzystujące bogactwo roślin.

Skład:
Aqua, Sodium Myreth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate*, Lauryl Glucoside*, Lauryl Hydroxysultaine, Glycereth-2 Cocoate, Acorus Calamus Rhizome Extract, Serenoa Serrulata Fruit Extract*, Niacinamide, PPG-3 Caprylyl Ether, Lauryl Lactate*, Cocamide Mea, Polyquaternium 10, Glycerin*, Alcohol Denat., Disodium EDTA, Citric Acid, Parfum, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, Hexyl Cinnamal. * składniki pochodzenia naturalnego
Szampon zamknięty jest w zielonej, plastikowej butelce o pojemności 500ml. Sam produkt jest bezbarwny i pachnie pięknie, lecz delikatnie. Ma średnio-gęstą konsystencję, przyjemnie się rozprowadza i dobrze się pieni. Otwór butelki jest wystarczający by aplikować odpowiednią ilość na dłoń.
Szampon ma za zadanie dodawać objętości cienkim włosom od nasady i moim zdaniem to robi. Ogólnie jestem z niego bardzo zadowolona: dobrze myje włosy, pozostawia na nich delikatny zapach, a po wysuszeniu są bardzo miękkie i miłe w dotyku. Wydajność też jest  godna podziwu - ja myję włosy codziennie i nie żałuję sobie produktów, dodatkowo mój Mężczyzna używa zawsze tego samego szamponu co ja a ta butelka 500ml służyła nam długo. Jeśli chodzi o koszt to w cenie regularnej kosztuję 19,90zł w Rossmannie :)Podsumowując: polecam spróbować :)
Następnym razem planuję kupić tą wersję nawilżającą z niebieskim paskiem. Co prawda moje włosy nie są zniszczone, ale zimą się puszą (zwłaszcza pod czapką) i może ten szampon trochę by pomógł :) Pewnie wrzucę też do koszyka odżywkę do kompletu, żeby sprawdzić działanie kompleksowe ♥

Miałyście? Co sądzicie? ♥

Zobacz także...

0 komentarze