Piękna Jesienią #6 - relaks

by - listopada 19, 2016

Cześć Kochane ♥

Czas tak szybko leci, że ani się obejrzałam mamy już końcówkę projektu u Karoliny. Oprócz dzisiejszego postu będzie tylko podsumowanie, ale nie wybiegajmy w przyszłość. Zajmijmy się dziś czymś bardzo przyjemnym - relaksem. Jak ładuję akumulatory w domowym zaciszu? Zapraszam do czytania dalej ♥
Herbata to u mnie must have sezonu jesienno-zimowego. Mam swoją ulubioną, sprawdzoną recepturę, którą przyrządzam zawsze wieczorami gdy mam ochotę odpocząć na kanapie pod kocykiem z książką lub oglądając filmiki na YT. Co to za cudowna mikstura? Czarna herbata z dodatkiem soku z cytryny, goździkami, imbirem i cukrem - pycha!
Jak już o czytaniu mowa to mam takie rzuty na czytanie książek. Gdy coś mnie wciągnie to potrafię przeczytać pięć książek pod rząd a potem przez pół roku nie mam czytnika w ręce. Nie wiem od czego to zależy, ale jesienią mam większą ochotę na zgłębianie słowa pisanego. Rzadziej sięgam po prasę kolorową - nigdy ni kupuję gazet, zawsze biorę Skarb z Rossmann'a :)
Teraz mój absolutny HIT spędzania wolnych wieczorów - malowanie obrazu po numerach! Natrafiłam na to rok temu i odprężając się spędziłam 40 godzin by namalować obraz "Włoskie wspomnienia". Firma nazywa się Artimento i oferują podobrazia ze szkicem obrazu i numerkami, które odpowiadają numerkom farb. Czyli takie kolorowanie wersja zaawansowana - planuję napisać o tym cały post w najbliższej przyszłości, bo właśnie dostałam na święta nowy obraz od Narzeczonego ♥
Będąc w temacie kolorowania uwielbiam tez zwykłe kolorowanki dla dorosłych :) Temat był bardzo na czasie na początku tego roku więc i ja postanowiłam wrócić do dzieciństwa. Kupiłam kolorowankę Doodle Invasion - Inwazja bazgrołów, jeszcze jedną dostałam w prezencie i tak się relaksuję. Sprawia mi to ogromną przyjemność!  ♥

Oprócz wyżej wymienionych rzeczy oczywiście czasem lubię po prostu pooglądać telewizję i mój ulubiony program - Comedy Central. Kocham się wyciszyć po całym dniu i pośmiać oglądając Przyjaciół, Teorię Wielkiego Podrywu czy też Dwóch i Pół. Bywa też, że pałeczkę przejmuję mój facet i oglądamy Top Gear - nawet to lubię, ale tą starą wersję, nowa bez chłopaków jest beznadziejna!

http://www.pasjekaroliny.pl/2016/10/piekna-jesienia.html

Aby dowiedzieć się więcej o akcji "Piękna Jesienią" kliknij w obrazek ♥ przeniesiesz się do bloga Karoliny i posta, w którym są wszystkie informacje :)



Posty w ramach akcji "Piękna Jesienią"

Zobacz także...

0 komentarze